Кожен працівник ЦНАП є носієм частини повноважень та функцій ЦНАП, є частиною команди і відповідає за якісне обслуговування відвідувачів ЦНАП.

Водночас, крім правових аспектів, пов’язаних зі статусом працівника ЦНАП, важливо дбати про загальну задоволеність працівника роботою, захистом від перевантаження і особливо психологічного вигорання від постійного спілкування з відвідувачами, про гармонійне поєднання роботи (служби) та особистого життя (сім’ї), про можливість професійного розвитку тощо. І багато цих аспектів залежать саме від того, як організовано кожен робочий день працівника. 

Загальні правила

Організаційно-правова форма суттєво впливає на організацію робочого дня працівника ЦНАП, особливо, якщо йдеться про «представників» СНАП у ЦНАП. Стосовно всіх працівників, які залучені до роботи в ЦНАП, як представники суб’єктів надання адміністративних послуг, повинен бути наказ чи розпорядження суб’єкта надання адміністративних послуг, щодо їх направлення до роботи в ЦНАП. Бажано, щоб це були одні й ті ж працівники, які повноцінно інтегруються в роботу ЦНАП.  

СНАП зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у ЦНАП, встановлених органом, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг.

Також важливе належне матеріально-технічне забезпечення робочих місць «представників». Це мають бути повноцінні робочі місця, комп’ютеризовані з доступом до необхідних баз даних, інформаційних систем тощо. Хоча окремі представники (наприклад, ПФУ), як правило, працюють на обладнанні своїх органів.

Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.