На сьогоднішній день адміністратори ЦНАП здійснюють:
- прийняття заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а також документів, необхідних для її проведення, та реєстрація заяви у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- виготовлення електронних копій шляхом сканування поданих документів та розміщення їх у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та передача заяви за допомогою програмного забезпечення до суб’єкта надання адміністративної послуги;
- передачу у паперовій формі прийнятого та належно оформленого пакету документів державному реєстратору.
Після отримання пакету документів від державного реєстратора адміністратор ЦНАП проводить:
- сканування результату, здійснення відповідного запису у електронну картку адміністративної послуги, та повідомлення про це суб’єкта звернення шляхом автоматичної розсилки sms-повідомлення на залишений контактний номер мобільного телефону;
- формування та видрук опису видачі результату адміністративної послуги, передача оформленого результату на видачу;
- видачу або надсилання електронною поштою заявнику витягу з Державного реєстру прав, поданих заявником документів, рішення державного реєстратора (за бажанням заявника) або рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень та документів, що подавалися, долучення до справи електронної бази сканкопії опису видачі.
Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.