- Готовність передати повноваження з надання адміністративних послуг від однієї (одних) посадової особи місцевого самоврядування іншій (іншим)
Наприклад, в одному випадку послуги з державної реєстрації актів цивільного стану можуть надаватися у фронт-офісі ЦНАП сільської територіальної громади / укрупненої територіальної громади безпосередньо секретарем ради, який виконуватиме основні завдання адміністратора і входитиме до складу ЦНАП (або ж може бути і керівником ЦНАП), тобто, ЦНАП буде функціонувати як постійно діючий робочий орган.
В іншому ж випадку ці самі послуги можуть надаватися у фронт-офісі ЦНАП через адміністратора, який буде наділений повноваженнями і суб’єкта надання адміністративних послуг з державної реєстрації актів цивільного стану, та буде входити вже у відділ «ЦНАП», тобто, ЦНАП буде функціонувати як виконавчий орган (структурний підрозділ).
2. Можливість включення посадових осіб, через яких надаються адміністративні послуги, до складу ЦНАП як виконавчого органу (структурного підрозділу)
Наприклад, якщо окремі послуги будуть надаватися у фронт-офісі ЦНАП через секретаря виконавчого комітету, який буде виконувати основні завдання адміністратора, то цьому ЦНАП більше підходить організаційно-правова форма постійно діючого робочого органу, оскільки секретар виконавчого комітету не може бути включений до складу, наприклад, відділу «ЦНАП».
3. Неготовність внесення змін у структуру виконавчих органів місцевої ради, пов’язана з супротивом суб’єктивного характеру керівників інших структурних підрозділів (виконавчих органів) або іншими факторами
Якщо такої готовності з боку органу місцевого самоврядування немає, то найбільш ймовірним варіантом є функціонування ЦНАП як постійно діючого робочого органу.
Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.