1. комплексність: отримання кількох послуг в одному місці, без потреби втрат часу на додаткові візити, дорогу
  2. психологічно комфортніше обслуговування, коли громадянин спілкується не у кабінеті і відчуває себе прохачем, а у відкритому просторі, де одночасно перебуває кілька працівників та клієнтів
  3. інфраструктура: можливість оплатити платні послуги, прийомні години, орієнтовані на особу, доступне для всіх приміщення
  4. у масштабах держави і навіть громади значно дешевше облаштовувати один інтегрований офіс, ніж багато

Тобто «інтегрованість послуг» є ключовою ознакою ЦНАП. 

Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.