• Найближче до входу – інформаційна зона з табличкою із прізвищем, іменем та посадою працівника ЦНАП, а також вивіскою «Інформація» (або «Рецепція»). Суб’єктам звернення має бути зрозуміло, до кого звернутися у першу чергу;
  • у зоні очікування – облаштовані місця для відвідувачів. Їх кількість залежить від розміру ЦНАП, але мінімум для 10 осіб;
  • кожне робоче місце працівника ЦНАП слід обладнати персональним комп’ютером, багатофункціональним пристроєм (для ЦНАП з невеликою кількістю відвідувачів можливе використання одного багатофункціонального пристрою на два робочі місця), іншим  устаткуванням і необхідними інформаційними системами;
  • для відвідувачів рекомендується облаштовувати по два стільці біля кожного робочого місця обслуговування;
  • у всіх приміщеннях фронт-офісу слід встановити зрозумілі вказівники і покажчики;
  • для комфорту і здоров’я відвідувачів і персоналу ЦНАП – система вентиляції/рекуперації повітря, кондиціонери;
  • місце самообслуговування – комп’ютеризоване місце з доступом до Інтернету. Тут відвідувачі ЦНАП можуть самостійно ознайомлюватися з інформацією про адмінпослуги, набувати цифрових навичок та отримувати електронні послуги;
  • засоби надання супутніх послуг, насамперед для оплати адмінзбору: каса банку (для великих ЦНАП), платіжні термінали або POS-термінали на робочих місцях персоналу ЦНАП;
  • великі ЦНАП, а також ЦНАП, що надають паспортні послуги, адмінпослуги у сфері соцзахисту населення і де виникають черги, повинні бути облаштовані електронними системами керування чергою.

Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.