Необхідно звернути увагу на функціонування в окремих випадках центрів надання адміністративних, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» як відомчих (соціальних) офісів управлінь соціального захисту населення, без інтеграції до них широкого переліку інших адміністративних послуг, що мають надаватися через ЦНАП. Наслідком цієї ситуації є те, що в одному населеному пункті за наявності вже функціонуючого ЦНАП іноді створюється кілька точок доступу (фронт-офісів) до базових адміністративних послуг. Відповідно, жоден з цих фронт-офісів не має повного необхідного переліку послуг, в тому числі для надання послуг за моделлю життєвих ситуацій. Вирішенням цього питання є інтеграція у ЦНАП у форматі «Прозорий офіс» повного необхідного мешканцям переліку адміністративних послуг, в тому числі АПСХ, та синхронізація переліків послуг між цими фронт-офісами у межах одного населеного пункту.

В окремих випадках, додатково до «узгодженого рішення», може застосовуватися ще й такий інструмент інтеграції цих послуг у ЦНАП як співробітництво територіальних громад. Зокрема, це актуально при наданні АПСХ через віддалені робочі місця у менших громадах – суб’єктах співробітництва або ж при використанні мобільного ЦНАП.

Ще варто зазначити про наявність одиничних випадків, коли міські ради, до складу яких увійшли територіальні громади колишніх міст обласного значення, які цей статус нещодавно отримали, не створюють окремих виконавчих органів з питань соціального захисту населення, а ці повноваження й надалі виконують управління соціального захисту населення райдержадміністрацій. У цьому разі для інтеграції АПСХ у ЦНАП необхідно застосовувати «узгоджене рішення».

Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.