Юридичний механізм утворення такого ЦНАП передбачає наступні кроки:

1 крок (рекомендовано) – здійснення підготовчих заходів щодо створення ЦНАП ОМС (утворення Робочої групи, формування Концепції створення ЦНАП ОМС і плану його створення).

2 крок – утворення ЦНАП громади, затвердження всіх нормативних документів, необхідних для роботи ЦНАП (Положення, Регламент, Перелік послуг, графік роботи, структура, штатний розпис, інформаційні та технологічні картки), підписання угод / узгоджених рішень із суб’єктами надання послуг, налаштування роботи ЦНАП.

Розробку всіх проектів документів, їх погодження доцільно покладати на Робочу групу. Всі кроки створення ЦНАП будуть аналогічними до загального порядку.

Паралельно заходам з інституційного створення ЦНАП ОМС реалізуються заходи з фізичного його створення, які передбачають, зокрема, підготовку необхідних документів щодо передачі, у разі потреби, приміщення та інших ресурсів від ЦНАП РДА до ЦНАП ОМС.

3 крок – після початку роботи ЦНАП громади голова РДА ліквідує ЦНАП РДА. У це розпорядження вносяться: пункт про передачу повноважень ОМС, а також посилання: на частину 2 Розділу ІІ «Прикінцеві і перехідні положення» Закону щодо мережі ЦНАП.

У яких громад можна взяти приклад?

Приклади Краснопілля Сумської області, Старої Синяви Хмельницької області, а також Ковеля Волинської області, Радивилова Рівненської області, Новотроїцького Херсонської області та багатьох інших є наглядними для цього випадку.

Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.