Правило рівностороннього трикутника

У ЦНАП найважливішими є три елементи: відвідувач, перелік послуг та персонал. Уявімо кожен з цих елементів вершинами трикутника, у якого і кути, і сторони рівнозначні. ЦНАП, як і цей трикутник, дуже чутливий до порушення балансу. Якими можуть бути наслідки:

  • персонал навчений і працює добре. Але усіх важливих послуг у ЦНАП немає. Відвідувач задоволений лише частково і не розуміє – чому ЦНАП є, а необхідних послуг – немає. Незадоволення і конфліктність у ЦНАП наростає;
  • персоналу достатньо, проте команда не склалася і організація роботи погана. У ЦНАП є всі важливі послуги, але їх якість низька. Відвідувач незадоволений;
  • ви інтегруєте до ЦНАП ще більше важливих послуг і вони надаються якісно. Відвідувач задоволений. Але навантаження на персонал дуже зросло, а необхідні заходи не вживаються. Якість послуг з часом падає;
  • а може бути зовсім інакше. Персоналу достатньо, він працює як команда і гнучко реагує на нові виклики. Усі важливі послуги у ЦНАП є і вони надаються якісно. Відвідувач задоволений. Баланс дотримано. Вітаємо! У вашій громаді працює належний ЦНАП!

Дуже важливо дотримуватися і ще одного балансу – гармонійного поєднання роботи (служби) і особистого життя (сім’ї), що залежить і від належної щоденної організації роботи ЦНАП.

Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.