У разі подання заяви та документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, до центру надання адміністративних послуг адміністратор такого центру:
- роз’яснює умови та порядку проведення відповідної державної реєстрації актів цивільного стану;
- встановлює особу заявника;
- приймає відповідні документи;
- формує та реєструє заяву про державну реєстрацію актів цивільного стану за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (крім випадків, передбачених Правилами державної реєстрації актів цивільного стану), на якій заявник за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній, проставляє власний підпис;
- забезпечує передачу заяви та документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, до відділу ДРАЦС в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці на розгляд та зберігання на підставі акту прийому-передачі;
- видає заявнику результат послуги, або відмову у наданні послуги (в даному випадку результат послуги від відділу ДРАЦС отримує адміністратор, або інша, уповноважена на це особа, на підставі акту прийому-передачі).
Даний алгоритм надання адміністративних послуг з державної реєстрації актів цивільного стану найбільше підходить для обласних центрів та територіальних громад, у складі яких є колишні міста обласного значення.
Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.